Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν υπάρχει τελειότητα. Στην πραγματικότητα, αν κοιτάξεις και παρατηρήσεις γύρω σου υπάρχουν πολλά πράγματα που αγγίζουν την τελειότητα, απλά μας περνούν απαρατήρητα.
Η τελειότητα υπάρχει στη φύση,
στα λουλούδια, στα ζώα, στα κοχύλια, στις αναλογίες αρσενικών και θηλυκών......, στην τέχνη αλλά και στην ομορφιά!
Ο χρυσός λόγος ήταν γνωστός στους Πυθαγόρειους. Στο μυστικό τους σύμβολο, την πεντάλφα, ο χρυσός λόγος εμφανίζεται στις πλευρές τους αστεριού. Με βάση το χρυσό λόγο δημιουργήθηκαν πολλά έργα της κλασσικής εποχής, όπως ο Παρθενώνας, και της αναγεννησιακής εποχής, όπως είναι ζωγραφικά έργα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται για την απόδοση της αρμονίας σε έργα, ή στην πλαστική χειρουργική για την ωραιοποίηση του ανθρώπινου προσώπου και σώματος.
Η τελειότητα υπάρχει στη φύση,
στα λουλούδια, στα ζώα, στα κοχύλια, στις αναλογίες αρσενικών και θηλυκών......, στην τέχνη αλλά και στην ομορφιά!
Οι Αρχαίοι Έλληνες, πρώτοι ανακάλυψαν τον "χρυσό αριθμό" που χαρακτηρίζει την τέλεια αρμονία και του έδωσαν όνομα (Φ) και μορφή στα έργα τους! Ο Χρυσός αριθμός θεωρούταν από τους αρχαίους Έλληνες ως η θεϊκή αναλογία όπου η εφαρμογή του σε καλλιτεχνικά δημιουργήματα και κατασκευές οδηγούσε σε «άριστα» και «ωραία» αποτελέσματα.
Φ ≈ 1,61803 39887...
Ο χρυσός αριθμός συμβολίζεται με το γράμμα Φ προς τιμήν του Φειδία, Έλληνας γλύπτης, ζωγράφος και αρχιτέκτονας, ο οποίος έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ. και θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους γλύπτες της Κλασικής εποχής.
Ο Πυθαγόρας (585 - 500 π.Χ.) πρώτος παρατήρησε ότι τα φυτά και τα ζώα δεν μεγαλώνουν τυχαία, αλλά σύμφωνα με ακριβείς μαθηματικούς κανόνες. Δεν είναι τυχαία δηλαδή τα όμορφα σχέδια των λουλουδιών. Οι αρχαίοι Έλληνες βρήκαν ότι τα σχέδια των λουλουδιών βασίζονται σε γεωμετρική αναλογία.
Με τις πράξεις που έκανε ο Ιταλός μαθηματικός Fibonacci, ο οποίος ήταν πολύ γνωστός στην εποχή του και αναγνωρίζεται μέχρι σήμερα, βρήκε ότι το κλειδί της ομορφιάς είναι η αναλογία 1 προς Φ.
Πως ο Αριθμός Φ σχετίζεται με την τέλεια αρμονία στο πρόσωπο και το σώμα;
Το ανθρώπινο σώμα έχει δομηθεί και αναπτύσσεται σε αναλογίες Φ. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές «ανατολίτικες θρησκείες» και κινήματα στα πλαίσια της διδασκαλίας τους για διαλογισμό και την «αυτοσυγκέντρωση και στο λεγόμενο «γιόγκα» η στάση του ανθρώπινου σώματος γίνεται κατά αυτό τον τρόπο έτσι ώστε τα «κεντρικά - κομβικά» σημεία του σώματος να βρίσκονται σε αναλογίες Φ.
Ο αριθμός φ βρίσκεται στις διαστάσεις, του σώματος, του προσώπου, των δοντιών, του στόματος, των χειλιών και ακόμη και στο χαμόγελό μας.
Αν οι αναλογίες ενός προσώπου ή ενός σώματος, είναι ιδανικές τότε:
Αν μετρήσεις την απόσταση από την κορυφή του κεφαλιού μέχρι το πάτωμα και τη διαιρέσεις με την απόσταση από τον αφαλό μέχρι το πάτωμα προκύπτει πάντα ο ίδιος αριθμός....
Αν μετρήσεις την απόσταση από τον ώμο μέχρι τις άκρες των δακτύλων του χεριού και τη διαιρέσεις με την απόσταση από τον αγκώνα μέχρι τις άκρες των δακτύλων προκύπτει πάντα ο ίδιος αριθμός....
Αν μετρήσεις την απόσταση από τις ρίζες των μαλλιών μέχρι το πηγούνι και τη διαιρέσεις με την απόσταση από την βάση της μύτης (ανάμεσα από τα μάτια) μέχρι το πηγούνι ή με το πλάτος του προσώπου (από ζυγωματικό σε ζυγωματικό), προκύπτει πάντα ο ίδιος αριθμός....
Αν μετρήσεις την απόσταση από τη μια μεριά των γοφών ως την άλλη και τη διαιρέσεις με την απόσταση από τη μια μεριά της μέσης ως την άλλη προκύπτει πάντα ο ίδιος αριθμός....
Αν μετρήσεις το πλάτος του στόματος από και το διαιρέσεις με το πλάτος της μύτης προκύπτει πάντα ο ίδιος αριθμός....
Αν μετρήσεις το πλάτος του στόματος από και το διαιρέσεις με το πλάτος της μύτης προκύπτει πάντα ο ίδιος αριθμός....
...ο αριθμός αυτός είναι ο 1,618 ή αλλιώς ο γνωστός χρυσός αριθμός Φ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου